Våre partnerkjøkken

Våre partnerkjøkken ligger fordelt i distriktene hvor vi leverer mat. Barnehagematen.no knytter til seg partnerkjøkken der du bor og der du ønsker leveranse av mat.

Våre partnerkjøkken er selvstendige og gode kjøkken. Det kan være fra ett lite privat kjøkken eller ett stort kommunalt.

Det viktigste for oss er at maten smaker likt uansett hvem kjøkken som har produsert den. På denne måten er maten vår både kortreist og lokalt produsert.

Dønn Ærlig er det største kjøkkenet vårt og de som leverer til storedeler av Oslo og Akershus.

Vårt partenerkjøkken Dønn Ærlig, ligger i Asker og forsyner store deler av Oslo og omegn.

Dønn Ærlig har en stab med 20 ansatte der 4 er i administrasjonen.
De ble etablert i 2011 og er ett stort og godt kjøkken på hele 800 kvm og er i konstant utvikling etter våre ønsker.
De ligger oftest langt i forkant i forhold til våre ønsker.
Kjøkkenet har 9 stk kombidampere og 3 stk steamkjeler a 600 liter, så kapasiteten er svært god.
De har gode pakkerom som er nedkjølt og store gode pakkemaskiner, noe som gjør at maten vår leveres med beste utgangspunkt og minimalt med feil.

Vi har jobbet sammen siden 2016, og har i dag gode rutiner som fungerer godt for den beste leveransen av «glede og latter gjennom sunne måltid»

Nettsider: http://dønn-ærlig.no/

Sjøholt Catering

Firmaet ble startet i juli 1983 og vi har arbeidet med catering i snart 25 år.
Vi er lokalisert i Sjøholt sentrum, som ligger i Ørskog kommune ved Storfjorden, ca 40 km. østover fra Ålesund sentrum.
Vi leverer mat til private, bedrifter, butikkjeder, off. kontorer og helseinstitusjoner, lag og foreninger.
Maten blir levert på døren hos kunden alle dager, også på søndager.
Vi har stengt kun 3 dager i året, 1. og 2. juledag og 1. nyttårsdag.

Nettsider: http://sjoholtcatering.no/

Kvalitet

Kvalitet skal gjennomsyre alt Barnehagematen gjør, men knytter seg spesielt til 3 områder. Det skal være kvalitet i maten slik at den imøtekommer eller overstiger kundens forventninger. Det skal være kvalitet i prosessen fra ordreplassering til kundeleveranser og det skal være kvalitet i alle interne prosesser i Barnehagematen.